Czy opłaca się wręczać upominki klientom?
Chyba nikomu nie trzeba mówić o tym, iż prowadzenie swojej firmy nie jest proste – w szczególności na początku kiedy trzeba dostać klientów. Tak naprawdę w dzisiejszych czasach jest na to sporo sposobów i tylko od nas zależy na jaki się zdecydujemy. Na pewno jeden z nich to zainwestowanie w reklamę w postaci przeróżnych gadżetów reklamowych. Mogą być to np. kubki reklamowe, które wystarczy postawić gdzieś w widocznym miejscu w firmie lub też dodawać je klientom do zamówień. Oczywiście takie kubki to nie jedyny sposób na reklamę – trzeba przyznać, iż są one raczej droższym pomysłem.
My jako przedsiębiorcy możemy zarówno zdecydować się na małe upominki reklamowe i dodawanie ich do zamówień naszych klientów. Oczywiście nie chodzi tutaj o to, aby dawać je do każdego zamówienia tylko np. do tych powyżej 200 pln czy też w okolicach świąt – to musimy ustalać już we własnym zakresie. Wbrew pozorom na takie upominki nie musimy wcale wydać zbyt dużo pieniędzy. Okazuje się, iż jest sposób na to, aby na ich nabyciu po prostu zaoszczędzić. Konkretnie chodzi o nabycie upominków w większej ilości przy jednym zamówieniu – wtedy zapewne cena za jedną sztukę będzie niższa.
My jako przedsiębiorcy możemy zarówno zdecydować się na małe upominki reklamowe i dodawanie ich do zamówień naszych klientów. Oczywiście nie chodzi tutaj o to, aby dawać je do każdego zamówienia tylko np. do tych powyżej 200 pln czy też w okolicach świąt – to musimy ustalać już we własnym zakresie. Wbrew pozorom na takie upominki nie musimy wcale wydać zbyt dużo pieniędzy. Okazuje się, iż jest sposób na to, aby na ich nabyciu po prostu zaoszczędzić. Konkretnie chodzi o nabycie upominków w większej ilości przy jednym zamówieniu – wtedy zapewne cena za jedną sztukę będzie niższa.